Monday, October 4, 2010

ala-ala open hse

Memandangkan tgl seminggu jek lagi Raya nk abesh.
Jadinyer aku pung nak setelkan kisah pasal Raya tahun neh.heeee

Nak kestau, sesape yg nk datang beraye kat ruma...dipersilakan ajerk.
Sebabnyer Ayah/Umi/aku tidak rajen pung mau buat open hse ne.
Letih + Penat + sume yg sewaktu dengannyer...heeee

Tapi atas "permintaan"...aicewah permintaan tu tau...tuh ha kwn2 Umi tu nk beraye.
Alang kepalang kan Umi da masak bnyak tu, jempotlah sesape yg xdtg lagik tu.heee
Ikhlas tau, bunyi mcm xikhlas plak yeh...agagagagagaga

Dan inilah harinya...28hb Sept 2010.

nak amek gambo menu sesatu adei...idak ler aku sempat. jadinyer ini jek yg sempat. :)




Tapi aku maseh ingat senarai MENU nyer...heeee.

1. Nasi putih + Sambal udang + Sambal goreng petai + Sup tulang + Rojak Salad + Kicap cili api
2. Nasi impit + Kuah kacang
3. Kueh  udang + Tauhu + Sos cili (enak, import dari Semenyih...heee)
4. Mee kari ayam
5. Satay ayam + satay daging + satay perot
6. Puding cocktail (spesel resipi Umi tau...yummiiieee)
7. Dessert ---> Anggor
8. Air oren+sirap

Selesai semua menu nyer. Idak ler membazir. Mujor jugerk laaa ade kekawan Ayah datang jugerk.
Kalu idak alahaiii banyak ler makanan nyer....heeeee

Heee...gambo tetamu reramai pung aku idak sempat klikklik...sebabnyer Ayah suh g beli itu,ini. BZ lerrr...gagagaga. TETAPI....."tetamu istimewa" neh aku sempat la klikklik....hugahuga semestinyer la kan..dier yang always jadi "model" aku tanpa bayaran...gaagaggagaga

Nah...tgk tuh....

bukan men bahgia dapat makan kueh...ggagagagagaag
sengaja kasi misteri skek...gagagaagaggaag

Jamuan ala-ala open house ne selesai jam 12 tgh malam.
Penat...sok nyer KIJE okie~ aduh....agagaggagaga

No comments:

Related Posts with Thumbnails