Monday, October 11, 2010

ayuh ke bukit fraser




Sebenarnye xde dalam perancangan pung nak ke sini.
Baru arine berkesempatan wat entri pasal Bukit Fraser.
Ade orang kate tempat ne besh.
Kunun banyak rumah2 ala-ala Inggeris. TAPI....
Heee bagi aku ler kan...emmm idak ler menarik mane.
Sebab nyer aku tgk tempat utama yg dorang shoot gambo kat Jam besar Bukit Fraser tu je.
Yang laen mungkin aku xsempat nak jejak memandangkan mase suntok.

Tapi aku xkan lupa kan kot sepanjang tempoh perjalanan ne.
Aku ne mmg trauma sket ngan jalan2 yg berliku2.
Mula lah kapla pung pusing2...huuuu entah nape.
Masih TRAUMA ngan jalan "bukit putus" tu kot. Huuuuu~
Ape pung aku idak ler melepaskan peluang untuk klikklik2 tempat2 yg aku rase besh,siok.

Adei...pk nk balik kene ikot jalan yg sama...adeiii~
TERPAKSA laaaaa!!!
Dalam ati cepatlah sampai ke jalan besar.
Udah idak larat lagik mau pusing2.
Uhhhh~
Xnk lagik kot datang sini...heeeee~

Ade beberapa keping gambo aku sempat upload kat bila lensa ku bergerak

No comments:

Related Posts with Thumbnails