Tuesday, October 5, 2010

J-card Privillege

Em...ade aku bace blog kwn2 kan..ade jugerk yg xpuas ati (tepat ke ayat ne?...gagaagga)
bile sehari ade bloggers yg posting lebih dari 1 entri.

KENAPA yea?

Sorrie ler sbb kalu ade yg singgah kat deashuQin.blogspot ne, sehari mmg lebih dari 1 entri.
Tu pung kalu free ler...kalu idak x ter posting jugerk.
Bagi aku, ape yg aku "tulis" kat sini semuanya utk diri sdri jugerk.
Benda2 yang menarik untuk di share kan ngan kekawan sume.
Kekadang ade info yg besh.
Jadi nyer aku jadikan sbg 1 entri.
So pasne2, kalu aku teringat pasal "sesuatu" tu...aku tauw aku mst carik kat blog ne.

Selalunye entri yg aku posting dalam ne;

- aku sharing pasal bende2 yg aku sdri nak ingat. malas nak cari lagik pasal satu2 info
jadinyer aku letak kat blog.
- bende2 yg aku rase berguna. yg bule share sesame kawan sume.
- mcm diari ler. kalu nak kate personal...em aku mst kaver2 gak bile ade sesi luahan kan.
- tah la...yg aku tauw... ne mcm diari aku. bukan nk menayang ke, nak menunjuk ke...BUKAN!
BUKAN! tau...xpnah terniat nk camtu. :)

AKU MAHU BEBAS, MAHU MENULIS

 _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _

Okie sambung lagik....

Kisah malam semalam.
Malam tu, 4hb Oktober 2010 last day J-Card Privillege.
Ada diskaun beb...heeee
Umi tidak melepaskan pluang suping uhh...aicewah, turut serta Ayah & aku ler.... :)
Pilihan Umi ialah jam tangan BONIA. Sebab yg lame dah xbule repair/tukar beteri.
ROSAK sudeyy...heeee

Seterusnyer;

akhirnya jumpe lokasi yang ade brand ne...yeeehaaaa~
survey punyer survey...aku plak berkenan ngn jam neh...hugahuga. mmg kaki suping pung

umi nga survey. carik punye carik.....heeee.


Sementara tgu Umi wat pilihan, aku cuci mata gak & buat kali kdua aku bkenan lagik dengan jam ELLE.studio.


umi ade 2 pilihan. em mane yg cntik. dan akhirnye.....
wah. citarasa mude...heeeee


Biler plak aku dapat beli antara 2 jam ne? heeee
Dapat dedua kan siok eh...heeee~

klikklik foto by HP nokia classic ayah

No comments:

Related Posts with Thumbnails