Monday, November 8, 2010

blog semakan utk ehem2...heee~

Tak lame lagi cuti sekolah, cuti sem utk dak2 U, Kolej kan?
Secara xlangsung, haaaaa banyak lah jemputan majlis perkahwinan.
Ade 2-3 orang teman2 aku juga yg bakal menjadi raja sehari cuti skola nanti...woaaahhh~heee....

Aku ter pikir mst banyak perkara nak wat kan...
Nak pikir mane satu pung mesti kusut jek...
Aku xde la pengalaman sendiri, tapi pengalaman bersame2 abang,kakak & kazen2
dalam persiapan ke hari bahgia dorang tuh...Perghhhh~! memang PONAT! agaggagaaga~
Mane nak kemaskan bilik pengantin lagik, nak cat bilik lagi, pikir perabot, katil dan lelain...
Mak Ayah da semestinyer sebuk pikir pasal kenduri, jemputan, nak g menjempot sdara mara lagik...

Uhhhh~ Jadi nyer dalam aku leke "layan" blog...banyak jugak aku jumpe blog pasal
Persediaan perkahwinan, pertunangan dan upacara merisik.
Jadi nyer aku jugerk nak share la.
Mane tauw kot2 nnt "my day" pulerk....gagagagaga...Insyallah.Amin~(wish me yeyyhhhs~)
Ade aku copy & paste blog2 yang membincangkan pasal sume2 neh.
Jum usha~!

1 ) khayrani.blogspot (tips persediaan majlis)

2) weddingsbuddy (kad kawen/banner/bunting, etc)

3) brg hantaran utk pihak lelaki

No comments:

Related Posts with Thumbnails