Friday, February 18, 2011

Saya X Suker Awak Marah!

Aku tatau la si Dilla dapat mane ayat neh.
Kununnyer tahun 82 bace. agagagga.
Ape kaitannyer? Haaaa....."sepa makan cili dia la terasa pedasnyer"....hugahuga~
Ayat aper tuh?

|
|
|
|
|

" Saya tau saya ter`over`.
Saya tau saya yang salah.
Tapi saya terlampau EGO untuk meminta maaf.
Mungkin kerana AWAK yang terlebih memanjakan saya.
Atau mungkin kerana situasi yang mencengkam.
Saya kesian dengan awak.
Saya sedih dengan apa yang saya buat.
Saya x faham kenapa saya mesti terlebih garang dengan AWAK.
Saya tau, AWAK tahu yang saya SAYANG AWAK.
Saya bukan sengaja nak layan AWAK macam ni.
Saya bukan nak kurang ajar, tapi saya tak boleh nak kawal diri saya.
Ada masa saya ok, ada masa saya over.

Saya suka AWAK yang memanjakan saya.
Saya suka AWAK yang melayan saya.
Saya suka AWAK yang mengikut kemahuan saya.
Tapi AWAK bukan bodoh nak mengikut jer.
AWAK pun ade gak bende yang AWAK xsuker.

Tapi saya tak suka AWAK marah!
Sebab saya akan lebih memberontak dan AWAK yang akan tanggung akibatnyer.
Saya benci diri saya sebab layan AWAK macam ni.
Saya benci keadaan yang buat KITA macam ni!
Sebab saya nak kita selalu BAHAGIA..."


No comments:

Related Posts with Thumbnails