Thursday, April 21, 2011

cerita pasal lelaki ke pe?

Tertarik plak aku bace entri2 kat blog cikepal neh.
Memule aku bace pasal lirik lagu Rossa-Hey Ladies.
Siap cikepal huraikan part yang mane dia xberkenan.
Ade gak betulnyer kan...ke mmg betul komen cikepal tuh kan.
Tah...tp malas nak amek port sangat sbb skrg pung
otak nga serabut nak pk memacam kan.
Korang nak bace? Nah KLIK!


Aku paling suke & sangat setuju dengan ayat neh laaa....---->>>>>>

Orang buat taik dekat kita. Jangan kita balas taik jugak dekat dia. Biar je. Sebab doa orang teraniaya ni termakbul. WHAT YOU GIVE YOU GET BACK. 

betul la kan...tu la bila kite kene,selagi mampu cube kawal emosi tu kan.
Kite serahkan kat DIA untuk uruskan segalanya.
Salah, salah lah...Betul, betullah...
Bergantung ape ade dalam niat ko tuh kan...
DIA je yang mengetahui tersirat dan tersurat.

Haaaaaa...kan kan da kene...aiyoRRrrrrRrrKkkk~gagagaga
(aku rase aku jek paham pe yang jadik arine kan? kan? aggagaagga)

Emmm xpe sebab aku pung dalam proses pembelajaran MENERIMA/TERIMA.
Jadi terus terdetik "Serahkan kat Tuhan je lah, jgn simpan lagik" 
Kalu sume aku nk simpan mau aku jadik giloooo...agagagagag
Takpe lex lex jek sini....
Sabarrrrrrr!!! 

Sayu woooo lirik neh.
Hijjaz-Alam Rohani

Bermula dari alam rohaniKita berjanji pada Ilahi
Hidup didunia sebagai hamba
Menyembah Tuhan buat bekalan hari kemudian
Biarpun dalam beronak duri
Cobaan Tuhan silih berganti
Kerana iman tetap dihati
Demi akhirat betapa berat ditempuh jua
Telah menjadi resam dunia
Akan beruntung siapa yang leka
Iman termahal paling berharga
Perlu berkorban mendapatkannya
Miskin dan kaya bukan ukuran
Iman dan taqwa nilaian Tuhan
Ganjaran syurga sedia menanti
Hidup disana kekal abadi
Kepada Tuhan panjatkan doa
Petunjuk jalan pada yang Esa
Moga dipimpin dipelihara
Dunia akhirat bakal mendapat nikmat barakah

No comments:

Related Posts with Thumbnails