Tuesday, March 12, 2013

Diari 12.3.13

Salam.

"niceprenz" sms tanye Homestay kat Cameron Highlands. Sepanjang aku peg, yang paling murah tempat Rose Times, dorang ada sediakan dorm. Aiiish sonot laaaaaa coti-coti Mesia selepas abesh pantang mung tu.... bertuahla. Heeee jelesh okie~

Ingat lagi masa duk kat dorm tu jiwa nga kaloot. Gagaggaga. Kunun g sana nak menenangkan perasaan yg bergelora la kan. Heks~ Arghhh sume tu memori. Alhamdulillah dengan apa yang da ada skrg & terkilan dengan lost contact ngan org2 tu..... (: Hampa + kecewa + ralat etc...

Ne sora nga takde. Ayah xkasi da cium n peluk dia. Katenye jangkitan virus dari dia. Alah apa ku kesah. Kalu sakit ne bule wat Ayah nye batuk berkurangan, aku sanggop! Asalkan Ayah cepat sehat. Maksudnya kat cni kalaulah aku bule gantikan kesakitan Ayah, aku lebih rela dari tgk Ayah xsehat dengan luke (tp Alhamdulillah sbb luke da beransur kering), tambah lagi dengan batuk (Ayah degel trus nak isap rokok...aduhai Ayah...kasi kurangla itu rokok!). Ouh Ayah cepat sehat okie...

Apa seterusnya? aha tatau! gagagagaga hampeh!
Apapung aku terus berdoa & bermohon agar Ayah sembuh dari sgala penyakit & diberi kesihatan, tubuh badan yang sehat. Amin~

No comments:

Related Posts with Thumbnails