Friday, October 31, 2008

Bermula Sekali Lagi....

Bila aku pandang jauh aku semakin risau, hanya pandangan kosong dan aku perlu penuhi kekosongan itu dengan semua yang akan menjadi terlalu bermakna. Bukan idup aku ini tak bermakna cuma aku sering tertinggal di setiap persimpangan yang aku tidak pasti hala tujunya. Ketika itu aku pasti dipimpin oleh insan2 yang ada disisi aku setiap masa, seolah2 aku ini tidak bule sendiri langsung. Tapi aku terpaksa terima jika itu ketentuan untuk aku. Jadi dalam mencari aku dalam aku, aku perlu mencari dan terus mencari. Mungkin sekarang aku perlu dipimpin tapi siapa yang tahu suatu hari nanti aku pula diperlukan untuk memimpin seseorang...Titik mula aku bermula di Cameron Highlands, kesian aku lambat tersedar. Syukur aku pada-Nya kerana membenarkan "penyampai" itu menyedarkan aku. Aku harap biarlah kesedaran itu terus tersemat dalam hati...

No comments:

Related Posts with Thumbnails