Thursday, December 18, 2008

~SEVEN!!~tag?(asim)

7 fakta tentang aku..
1- Aku pempuan la
2- 26 thn...grrrr
3- Masih solo..cecece
4- Suke laut (keluasan laut tu penuh dengan rahsia tau)
5- Skrang bile tido tokleh kena sejuk,idung sumbat (resdung ke?)
6- Minat dlm bidang seni tapi tatau mcmne nak kuarkan...agaga
7- Suka menulis tp tak suke membaca...heh~

7 perkara menakutkan aku di dunia
1-Mati sbb diri belum cukup lagi
2-Kehilangan org2 yang tersayang
3-kesedihan
4-tersayang org yang salah
5-terjumpa org yang berniat memainkan perasaan smpi tokleh lupa
6-terkenal "playboy"...agagaga...nauzubillah~
7-Suasana dlm hutan

7 Lagu buat masa sekarang
1-Tercipta Untukku-Ungu
2-Sempurna-Andra
3-11 Januari-Gigi
4-Crush-David Archuleta
5-Warkah-Bau
6-Cinta ini membunuhku-D`Massive
7-Matahari-Agnes Monica

7 Perkara Selalu Disebut
1-Bismillah
2-Rindu+Sayang..(eeeee~)
3-Kusut..(eeeee gRRrrrr)
4-Menda....(cam bengang la kan)
5-Hello...
6-Sabarlah wahai kau hatiku...(agaga)
7-nama dieR~errRrKkk~

7Perkara yang amat bernilai
1-Famili esp. ayah,mama
2-Aku la (wlu kdg2 ada org wat cam sampah...gRrrr~)
3-Kawan2
4-dieR (erm~mcm tokleh hilang da) + sume brg yg aku minta kat dieR
5-Hati aku
6-Karya2 aku
7-kete ku...

7 Pertama kali dalam hidup saya
1-ada terketar2(agagaga)
2-"jumpa" alam lain
3-ada "rasa" camne kat org yg tak sepatutnya kot...
4-mengizinkan sst yg tak betul
5-wujud rasa SABAR
6-tdo tp kat tinger ada tipon...agagaga(ngada2 je ne)
7-Fly sensorang...agaga

7 Orang bertuah sambung tag ne...
1-Arish Ardia
2-Gembalamimpi
3-Weed
4-Nelly
5-Danjoe
6-Andy
7-Shimsod

No comments:

Related Posts with Thumbnails