Friday, October 1, 2010

kueh blum sampai kampong la

Tadik kat opis sebelom pulang time, aku sempat testing2 mencube...huuu HDR. Emmm aku rase ade entri sebelom ne yg mengatakan sesungguhnnya aku TERSANGAT truje utk mempelajarinya. Memule mcm xsuke tau sbb mcm "rosakkan" gambo...aku rase lah.
Tapi lelame tgk hasil HDR beberapa org kawan WOW....aku TERUJA beb!!!

Lantas aku terus msg di FB FARED RAIHAN.
"Bulekah anda menjadi guru HDR sia?" heeeee

Tapi mcm bese la kan...bro Fared @ Ah Heng Oppa tu kat Shah Alam nun.
Nak ajar menda2 gini susa wooo kalu takat di msg2, tipon...kalu lagi bagus guru di sebla..haaaa
Baru PAHAM!!!

And then dalam aku berjalan2 melintasi foto2 HDR kawan2 len...wah wah wah...aku terhenti di foto album "si kacak" @ Saye Zaim.
Trus msg 1. Ajarin seh...gagagaga tp kemut ilmu ini budak...huuuu
Idak ler...dia kestau gune photomatix.
Emm...menda tu? So aku ade "ruang" mau xplore. Yahooooo.com...agagaggaga

At last....heee aku buke  blog Asim. Laaa....Asim pung nga stadi neh...
Bagus aku stadi ngan Asim...heeee...
Dan akhirnya...nah percubaan pertama yang emmm tah jadi entah tidak...yg pasti TIDAK ler...huuuu
Percubaan hdr 1


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Okie...neh kesinambungan kisah Pak Long gue......

11.45am
Asim : Ayh knpen bley kuar arine.mnggu dpn dtg ag folo up

Alhamdulillah. Pak Long da kuar spital.
Ati meronta2 nak balik...uhhhh...

Tadik msg Adik Jat, tanye kot2 dia balik kan...bule kirim kueh faberet Pak Long.
Elok lagik dalam balang. Cube tgk neh....



*


*


*


*


*


*


*




Kalu Adik Jat balik & rajin amek kueh ne, sampailah kueh ne ke kampong. Kalu idak...emmm. Kate Ayah mase on d way g "berubat" kan tulang belakang aku ne, trusss balik kampong. Yeyyyahhhsss...jadi ke ne? huuuu~ Tgu & lihat ajer ler....heeeee
Dan patotnye malam ne nk update blog TAPI tgklah blog ne!!! format baru nyer idak bule di gune pakai...susa sungguh2 laaaa nak upload gambo!!! GERAMMMMMMMM!!! Kalu nak gune format baru, gune lah tapi jgn lah makin nyusahkan....hadoiiiii~! Tgk skrg, tergendala aku mau update kan blog...huuuuu~
Ade sesape ke yg ade masalah same mcm aku nehhhh????!

*** Pssst.Pssst.Pssst. malam ne mood MRAJUK ngan sume org termasuk ngan format baru kat blogspot ne....xsuke! xsuke! huuuuuuu~Pujok ajerlah hati sendirik..ye x...agagaggaga :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails