Friday, April 29, 2011

ujian Tuhan

terlalu banyak perkara yang terjadi baru-baru neh.
dan ujian yang paling berat bile ayah xsehat.
ati aku bukan maen riso.
aku tokleh tido memikirkan kesihatan ayah.
aku ader ayah jek dalam dunia neh. uWaaaaaaaaaaa~
aku minta sangat kat DIA, kesihatan ayah menjadi baek.
aku sangat perlukan ayah disamping aku.
ujian ini sangat berat.
walaupung aku sedar,ade lagi yang lagi berat ujiannyer...tapi
aku tetap merasakan ujian ayah xsehat sangat,terlalu berat.
Ya Allah!tolong pulihkan sakit ayah ku....
Ya Allah!tolong lindungi ayah ku dari segala penyakit yang melarat & berbahaya...
Ya Allah!tolong jauhi ayah ku dari perkara yang tidak elok...
Ya Allah!lindungi ayahku & peliharalah kesihatan ayah ku...
Ya Allah!kurniakan kesihatan yang baek kepada ayah ku...
Sesungguhnya hanya Kau yang Maha Mendengar dan Kau lah yang Maha Besar...

Terbace aku kat blog doc totin jamain..

TABAH ITU KAN UJIAN TUHAN!
*** Uya, Uya kene kuat! Tokleh lemah....Uya mst kuat!
Tuhan sengaja, menduga kita,
Di mana kesabaran manusia..

Ingat,diri ini insan terpilih yang dipilih
oleh Tuhan utk menghadapi ujiannya.
DIA turunkan ujian utk setiap hambaNya
krn DIA tahu yang kita boleh menghadapinya.

2 comments:

Awan Ungu said...

semoga ayah kamu cepat sembuh.

love, honey roses. :)

~nisshuQin~ said...

macehhh honey roses.

Related Posts with Thumbnails