Friday, September 2, 2011

Pengubat raye ku

Raye ne mmg sayu...sayu sangat. Huuu~
Selalu pung mmg xsemeriah mane pung(sejak arwah mama peg...)
Tapi tahun pertama beraya seorang...touching juger
TAPI...
Yesh! Survive~Survive~ hooooreyyyy...

Aku perlu Ayah tp sbb komitmen yg len, aku patot paham.
Tokleh tamak & pentingkan diri.

Mcmner ngan "teman"?
Memanglah aku perlukan org yang "terhampir" tp mcm yang
Hilal selalu pesan "jangan suke mengharap lebey".
Da naseb dapat |partner| yang sangat2 dingin...nk wat camner kan...
Ade ke xde same je lorh...
Kene blaja ne...nnt xla tekejut sangat...alallalalalallala...
Banyak sangat ke orang tu berkorban utk aku? Serius iyea ke dol?
Tolong idup jgn berpure-pure baiiiii~gagagagga 
GELixxxxx i nyah~
Ati aku dijaga ke? Nahey Nahey Nahey~
Never ever! gagagag
Tapi kene kuat...anak mama mesti kuat kan....
Allah SWT kan ade...
Tolonglah Ya Allah, jangan jauhkan aku dariMu...

Ini ujian, dugaan, bahagian untuk aku...betul kan?
DIA tambahkan pula dengan berita penyakit Nde.
Lemahnya aku rase...

Ya Allah~ bantu beri kekuatan pada hambaMu ini Ya Allah...
(dalam ati, kalulah aku dibenarkan utk drive sendiri peg ke
kemaman, alangkah besh suasana sane....paklong,maklong,
k.long,adik jat & femeli (xjumpe lg si bambam riz..emmm),
adik asim, adik sopi, adik tirah...."Maklong, uya sedeyyyyy
tp tokleh nangisss kan maklong...nnt jadi lagik lemah..."
Please be strong Uya....huuuu....

Jadi diwaktu2 begini sepa yang ade same2 ngan aku???
Bukan...Bukan...Bukan...
Tekaan itu semua SALAH belake...

Dan teramat terima kaseh & sayang kat anak2 buah
aku yg cumel2 belake neh...aggagagaga.
Korang pengubat hatiiii k.Uya......!

PEA+IQA+ANISH!





Tah nape rase sangat bermakne raye tahun ne perabiskan mase
ngan korang...Suping,Gusipping,Cuci-ing,etc...
Wat raye k.uya rase bermakne tahun ne.
Entah bile lg berpeluang kan...
Tahun2 mendatang bule lg ke kite together2 mcm ne?
Xkan same kan? Huuu....
Apepung, K.Uya ttp adeeee sentiasa utk korang okie....
Pea, Iqa, Anish...korang tauw mn nk carikk i kan? aggagaaga
"kol x angkat, korang panjat pagar, k.uya tepun pulis..."aggagaga

K.Uya sayang bangeeetttttt sama koranggggggggggg...EMUAHS~

No comments:

Related Posts with Thumbnails