Sunday, March 17, 2013

Angin rindu...

Sabtu yg bese nyer bagi kami (aku & somi) sgt bebas. Bebas dari segala-galanya. Kije terutamanya. Arghhh~ Tapi mesti kire2 bajet utk kemane-mane. Kalu idak nuntun ajek drama korea sampai abesh. Gagagaggag.

Sabtu, arine tidak kemana-mana. Sebabnya aku batuk + demam + sakit mata. Jadi badan rase lemah. Mungkin ada yang cakap..."eh mungkin petanda peknen tu..." atau "kdg-2 kalu kerap sakit tu bule peknen tu..." Yea xpe aku terima semua andaian/ramalan semua orang. Apa yg aku minx smuga andaian kalian itu merupakan 1 doa untuk kami. Kalulah benar aku peknen...wow! Syukur Alhamdulillah~

Tadi malam, lepak2 nuntun The Possesions (horror movie) perot rase suda bernyanyi-nyanyi dengan riang ria. ahaks~ Pas cuci kete (walaupung dalam ari ujan) singgah Mamak Ayza~ Tetibe mata terpandang sorang makcik ne. Dengan tudungnya, cermin matanya, gayanya berjalan.....uish sejibik mcm Nde Nora. Sayu tetibe. Makcik tu plak duk seblah meje aku. Aishhh mata asek nak ke sebla ajek. Bukan aper...untuk melepaskan rindu ajek. Aish mmg sejibik la. Cara makcik tu makan, lagiii satu inai kat jari dia. Ahaaaa...Nde Nora kan suka pakai inai. Ndeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Uya rindu sangat sangat sangat kat Nde. Rase mcm Nde ade ajek lagik. Kat Beserah ke, kat sepital ke, kat rumah cheras ke, kat ruma Putrajaya ke...ouh Nde, realitinya Nde sudah tiada....

Nde...semuga tenang di sana. Al~Fatihah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails