Thursday, May 5, 2011

Apa sebenarnyer aku. Siapa sebenarnyer Aku?

Nak kate aku xkenal diri aku sendiri..em yeake? Bukan aku patot kenal diri aku sendiri ke?
Tah. Xtauw.

Selalunye orang katelah kan..melalui penulisan kite akan terserlah siapa diri kite.
Macamtu ker?

Aku ada wat manuskrip novel.
Tapi terhenti.
Bilanyer nak sambung?
Xtauw.

Aku wat blog ne tujuan aper?

satu-Aku ingat lagi sebab utamanyer; tgk kawan2 len...Nell,Joe,Andy bukak blog n bule story mcm2.

dua-Mase tu aku nga tangkap leleh & selalunyer diari tempat aku meluah.Tapi bile kenal ngan blog ne aku luah kat cni jek. Boleh cakap gak la...blog ne utk luahan bicara,semua segala rase yang aku rase. heeee~

tiga-letak gambo2 yg aku dah shoot kat cni.bukan utk pape.tapi boleh jadi sampingan jugerk.

empat-jual brang2 preloved.itu juge sebagai sampingan cari duet beb. gaaggagga

lima-aku suke menulis,berpuisi,dan segala mcm alahnyer. dulu sebuk sangat nak buat website. Haaa amek ko, tulis sangat la segala mcm kat cni. gagagagaga

DAN aku tersangat suker usha blog2 mcm dorang ne 1. namenye DILOZ , 2. aku kopi. Serius aku suker style & penulisan juga gambo2 yang dorang hasilkan...perghhh...mcm idola aku la plak....gagagagaga.
Aku selalu terpk kalu aku bule jadik mcam dorang...berbakat mcm dorang....aduyaiii...
Tapi aku tetap bersyukur seadanya. Amin~


beshnye jadik sesuci hati dak kecik...heppi sokmo

No comments:

Related Posts with Thumbnails