Tuesday, August 9, 2011

Aku mahu keluar...JAUH dari cni...dgn SEGERA!

Ayat da siap ngarang.
Surat da siap taip.
Dengan semangat yg "jitu"..huuuu nk peg
dapatkan tandatangan big buss.

uwaaaaRgHhHhhhh~
HAMPA laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa atiku.
PUNAH laaaaaaaaaaaaaaaaa hrpnku.
kacau...kacau...kacau....

"Tuan, sia minx ditukarkan!Tolong...sia merayu...."

I need a doctor...doctor...doctor....lalalalalalala
(mcmne la aku nyanyi2 kalu maseh stay kat cni...uwaRGhhHh)

"Tapi puan sia da kol cc Azhar. Sia cuma nak antar surat ne
utk jadi waiting list...."

GAGAL lagiii.....
GAGAL xbermakna GAGAL utk selamenyer!
Kan? Kan?

Aku cube lagik...mesti cube...
Aku mahu KELUAR dari perangkap jerat kat cni.
Aku xmahu lagi disini.
HAMBAR!

Ya Tuhan ku....
Tolong permudahkan & berkati segala urusanku....

No comments:

Related Posts with Thumbnails