Saturday, September 4, 2010

Aku.Chapter.Kamu's Contest

Aku nk try contest ne. Kebetulan ade lak baru2 ne ada klik2 gambo tgh makan...
Sesape yg nk juin jugak bule KLIK SINI.

kredit to akmar+lailie

Hadiah yg ditawarkan....aha.....

sebuah HARD DISK. *Image di atas hanyalah ilustrasi semata-mata. Apalagi kawan-kawan, join la cpt. Berbaloi-baloi



*
*
*
*
*
gambar pilihan untuk contest ini;

da lama xmakan2 dengan Ena...heeeee


Aku suggest kan makanan ala-ala steamboat di Sri-Q Thai Restaurant.
Memang banyak Restoran makanan steamboat kan kat Lembah Klang ne, tapi dalam banyak2 tuh, bg pandangan aku...restoran steamboat ne lah  yg paling aku puas hati variety pilihan makanan nya...heeee...Sume wat aku teruja. Lebih2 lagi dalam bolan pose ne kan....Dan dalam banyak2 pilihan makanan yg disediakan aku paling suke Kerabu Mangga nya, sgt UMMMPHHHH~!
Belum lagi dengan hidangan barbeque yang disediakan. Chicken wings yang panas2....mee goreng basah yg sangat sedap pada selera aku..hheee mcm xnk balik, nk muatkan sume dalam perot. PASTI kan perot mmg kosonglah kalu nk g makan kat sini. Penutup tentu2 lah nk desert kueh mueh tradisional & hidangan ais krim yg pelbagai.
Kat bawah ne, ada suasana gambar di Sri-Q Thai Restaurant.






Aku nak tag;

1. Nurul Faeza
2. mama Kaseh
3. Aseng
4. ibuHadif




2 comments:

LaiLiE iZaNi said...

uih part kerabu mangga 2 mcm sedap jek....kecur air liur...heheheh..!!! bulan2 posa ni memang menguja kan...heheheh..tq2 sbb sudi join contest ktorg....keep on update kt blog ktorg ye...da rezeki HDD 2 mgkin milik deashuqin...heheeh...gudluck...jgn lupa igtkan kwn yang d tag 2 untuk wat contest ni skali ye...=))

~nisshuQin~ said...

hehe...mekaseh jugerk...

Related Posts with Thumbnails