Thursday, September 2, 2010

Little Princess/Prince of Posing Contest

Niari aku jenguk page ibu hadif, tetibe ternampak "Little Princess/Prince of Posing Contest" anjuran ibu damia.
alerrr...tapi aku bace rule no.5 HANYA sah untuk anak sendiri sahaja. Aiyooookkk..kuciwa lerr.
Aku ingat nak suh along bukak blog, bule lah nina masuk contest pape kan...aku bule ajar punyerrr laaa...


Tapi aku tgk da ada nama pemenang. Tapi kan contest tu tamat 20hb Sept 2010...xpaham ler...
Nanti aku try usha lagik la...


Kalaulah aku bule masukkan nina atau farisya...aku pilih gambo...emmm emm...
Aku da "pasang impian" nk letak gambo nina mcm kat bawah ne....uhhh

tah per yang dibuat nyer...kemaen pandeii posing....nina oh nina

tgklah tu...suh jek wat gaye pe pung...ade jek "care" nyer..gerammm!!!auwuum...
cak pong! cak pong! ewaaaahhhh~aggagagaag
nama dak ne : Nur Dini Shauqina Bt Mat Wai...patotnye pgl Qina tp pelat pgl Nina lerr...

Geramkan tgk aksi2 nina qina ne...aggaagga...nina,misshhh u....
emuahss pp bucukkk nina tuh....
rinduuuu nyer nk nyakat nina....sampai sempot dak ne aku kijerkan...hugahugahuga....


Gambar farisya tuh ha yang kat header tu...kemaen lagik mimik muka dia...
nk view full picture? bule bule...jappp...heeee



 
majok ngan mama la tu...si buyat ne...agagagagag
nama dak ne : Raja Nur Alya Farisha Bt Raja Mohd Fauzy...panggel dia BUYAT.


No comments:

Related Posts with Thumbnails