Saturday, September 4, 2010

ati aku da lembot ke lom?

Aseng Zahrin blaja la lembutkn ati tuh...
Fdura Mazlan asim! kak uya da lembot laaa dari dolu...alaaa asim xnampak ke ne?? lembot da smpi kene pijak2 jek ne!!! huuuuu

Aseng Zahrin lembutkn ati..bkn diri.. 
Fdura Mazlan ati ? diri? alaaaa ati keras agi ke? alaaaa

Aseng Zahrin huhu:) 
Fdura Mazlan nga mikir ne...ati ku mcm da lembot...diri ku da mmg lemah lembot...agagaggagag

Aseng Zahrin huhu...pnah dgr 'selembut bayu mnyentuh pipi'..??
Fdura Mazlan penah.. tp xdpt tangkap maksudnye....aaaaa

Aseng Zahrin bayu tuh tak boley nmpak..tak boley pegang..n tiada justiikasi ttg warna,rupa mahupun bentuk..tapi hanye dpt dirasa..mcm tuh gak kelembutan ati..hanya dpt dirasa...rasa...rasa yg segala...~ 
Fdura Mazlan kompem laaa kak uya xde lagik sim!!! camner nk wat eh? perlu tu kan...adoiii


Aseng Zahrin ntah la..mne ashm taw..huhu...bab ati ne emg sh..nk kna cari tol2..silap mncari ssesat diri..huhu 
Fdura Mazlan yaAllah...betolla sim... riso nye...tp leks leks jek kan..
 
*** adeiii...aku ingat aku da bjaya lembotkan ati...naseb adik aku sedo kan...
rupenye blom...aku xpnh pung cube btol2...uwwaaaaaa

********************************************************************

"Kau Yang Satu"

Kau lah yang maha Esa
Kau lah yang maha pengasih
Kau lah yang maha penyayang
Tiada hidup tanpa MU

Kau lah yang maha Agung
Kau lah yang maha mengetahui
Tuhan dunia akhirat
Tiada aku tanpa MU

Bila ku rasa pilu
Bila ku rasa resah
Bila ku kekosongan
Kau tempat ku mengadu...oh Tuhan yang satu
ENGKAU Tuhan yang satu...

Segala puji pujian ku tujukan pada MU...pada MU
Dan hidup & mati ku hanyalah untuk MU...untuk MU...

No comments:

Related Posts with Thumbnails