Friday, November 21, 2008

`coz u dont love me so'....

Haruskah-Adam

Di kala dikau mencari cinta aku memberi… tapi tak pernah ku rasakan
Di kala aku dilamun cinta dengan dirimu mengapa kau jauh dariku
Tiada cinta di dalam dirimu biarpun kau kata Baby I Love You
Tidak kau rasa getaran ini tiada cinta lain sehebat cintaku
Haruskah aku menanti cinta ini?
Kerna kau masih tak mengerti hatiku (aku juga tak mengerti hatimu)
Tak perlu kau ucap ‘Baby I love you so’
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Lupakan semua apa yang diimpikan
Jadikan pengalaman cinta kita berdua

Setelah semuanya berlalu…. hatiku sepi tapi ku harus hadapi
Hidup tanpa curahan cintamu aku gembira...Kan kusimpan cinta ini
Tiada cinta di dalam dirimu Biarpun kau kata ‘Baby I love you’
Tiada kau rasa getaran ini tiada cinta lain sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini?
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu kau ucap ‘Baby I love you so’
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Lupakan semua apa diimpikan
Jadikan pengalaman cinta kita berdua

Haruskah aku menanti?
Haruskah aku cintakanmu
Kerna ku tahu coz Baby You dont love me so...

No comments:

Related Posts with Thumbnails