Monday, November 17, 2008

Ketika hujan merembes....

Hujan yg turun menjadi tanda tanya pada aku.
Apa sebenarnya arah yang patut aku hala sedangkan jalan takdir ini memang perlu untuk aku tempuhi.
Kadang-kadang angin ini membawa hujan ke utara tetapi ada waktu ia menuju ke selatan.
Ingin aku abaikan tetapi layakkah aku untuk menolak ketentuanNya?
Aku pasti inilah petunjuk untuk aku lalui hari mendatang.
Aku hampa krn aku masih berdiri gelap buta disini, tidak ada hala tuju.
Tidak memegang akan satu jawapan untuk aku membawa diri ini.
Aku akui memang ada kekesalan tetapi aku cuba belajar untuk menerima suratan atas hidup aku ini...

13112008 4.15pm

3 comments:

Anonymous said...

hiya


Just saying hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for, looks like i have a lot to read.

Anonymous said...

Cool blog I enjoyed reading your info

[url=http://partyopedia.com]birthday party supplies[/url]

Anonymous said...

pretty cool stuff here thank you!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails