Thursday, August 26, 2010

A N U G E R A H

Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing
(aku jumpe quote ne dalam blog cik malyna...sorry eh copy...sharing is caring...heee :)

* Memang senang nak wat pepatah, kata2...SEBAB dulu aku siap ada 1 buku tebal.
   Sume kata2 hikmah/semangat melalui pengalaman depan mata & aku lalui skek2..
   Tapi tu dulu, skrg bile da alami betol2....PERGH~ Peritttt siotssss....Speechless~
   Umpama kapak ada kat tengah2 dada wooaaahhh....SAKET!!!

* Jadinyer kat sesape yang mula da rase "weng" utk seseorang...beringat2 lah...kewl dlu...
   Tapi aku nak share la...dulu aku pung selalu "beringat"...bukan maen hebat punye "beringat"
   tapi at last....dOOooommmm....haish, kono den laie....agaggaga terbaborrrr....

* 1 Kesimpulan yang nyata/pasti/benar....bile perasaan tu da datang...ia adalah ANUGERAH YG
   TAK TERNILAI. Kite elak camno pung....da xbule da. ANUGERAH kan? Jadi bile dapat ANUGERAH
   ape ptot kite wat? Jaga molek weiii...Takot pasne2 da x merasa lagi "perasaan" mcmtu....seandainya
   itulah ketetapan yang terbaek utk kite kan...

* Cube pikirkan, perasaan yg di ANUGERAH kan tu mn bule beli kat Giant/Tesco/Midvalley & etc kan?
   Sebab tu aku cakap ia tidak ternilai....Jadi aku kene INGAT kan diri aku jugakkk....BERSYUKUR !!!

♥♥♥ Jiwa nga kaco lorh....adeshhh....huuuu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails