Sunday, August 22, 2010

Ramadhan ke-12

Arine aku rase emmm penattt sgtt!!! tatau watpe...heee...
Ingat nak peg window shoping sementara tgu gaji mgu depan...tp terbatal hasrat tu sbb aku PENAT! heheh
Jadi nyer duk relax jek di ruma sambil nuntun tv...hehe
Emm relax punye relax tgk da kol 3 lebey...g dapo wat preparation nak msak...
Dalam otak da set da nak masak per...bahan plak kebetulan sume da ada.
Ape lagi.....Ne lah hasil nyer....heheh...mcm banyak jek menu tapi aku wat sket2 jek....sesuai ngan kami 3 orang jek...

1. Sambal Tumis Ikan Bilis (resipi mamaku)


2. Ikan Dalam Taman (hihi...aku folo jek dari HomeSweetHome)



To be continued....mau berbuke pose dulu...

Dan aku sambung agik...menu seterusnya ialah;

3. Sayur Pucuk Paku Belacan (aku belasah ikot suke...hehe)

4. Sotong Goreng Tepung (gune tepung Cogi...heee umi cakap sodap)



4. Sardin Roll (Special aku create sdri...gagagaga)
Yang siok tu Ayah ngan Umi laju jek makan....berbaloi rasenye aku masak. hehe....Bukan ape,kalu beli kat luar,rasenye sangat mengecewakan. Baek aku wat sendiri...bule adjust mn nak lebey kan dan kurangkan. Heheh.....
Ya Allah, Syukur atas nikmat & rezki yang Kau limpahkan kepada Kami....Amin~

Crete Tambahan;
Pn Munie msg pagi tadik ajak berbuke pose ngan former AJK AFCM...aiyoooooo aku XCITED sehhh...rindu ngan dorang....memang tgu gak dorang ajak...hehe....tp alahaiii kuciwa laaa sbb masa yang dipilih aku xdpt juin plak...uwaaaaaRGhhhh~ Adammm i really missh u la bro....:)
Tapi dalam ati masih bg harapan kot2 bule adjust masa tu...heeeee kalu okie....Korang, waiting 4 me....hehee.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails