Saturday, August 21, 2010

Ramadhan ke-11

Tugas awal aku pagi ne...oline jap sbb nk cari hairstyle cut...gagagaga...Da jumpe mane yg bkenan trus cabot g auntie Sakura...Yahooo naseb parking senang dapat. Aku tunjuk 2 patern kat auntie tu mnx suggestions....Aku stujuk  jerk...janji tuka imej skek...gagagaga KUNUN~

Selesai gunting tu...auntie tu kate "waaah u nampak mude la moi kalu short hair.." IYA KA??? muke ttap BOLAT wooo...aggagaagaga

Lokasi aku seterusnya ialah "Pasar" GIANT...ramai jugak tapi okie lagik...
Beli ayam,daun limau purut,emmm mayonise, berus gg...hehe dan aku lupe lagik SABTU ialah hari tanpa PLASTIK...gagagaag...takkan aku nak angkot sume brg2 ne kan...terpakse lah aku beli 20 sen satu...heee
Aku cuci mata gak kat kdai depan tu tgk tudong,baju melayu,beg,baju  kurung....emm ade 1 tu aku bkenan,rega pung okie la...tp pulus perlu dibajet...gagagaga...

Balik ruma trus siapkan barang nak masak...dan  MENU RAMADHAN ke-11 ialah ;

1) Paprik Ayam (Resipi Hilal...)



2) Ikan Tenggiri Masak Lemak Cili Api (Resipi Nenek..ku)


3) Roti Kasih Sayang (haaaaa menu ne aku amek resipi dari Ummi "HomeSweetHome")

Aku rase huiiyoooo SODAP...I Likeee!!!!~ Ayah pung cakap SODAPPP....memule tu ayah nak  rase setenga jek...pastu    rase sket trus ayah abesh kan....gagagaga...maknenyer bule wat agik.. Tapi hiasan aku xla secantek macam HomeSweetHome tu...heeee....





Crete tambahan Ramadhan 11

Skek cete lucu arine kan...gagagaag aku ber FB ngn mber aku. Ade la dia cakap beli kueh kat PARAM. Ari Jumaat aritu aku ngan Hilal da tgelak2 da....emmm hanya Hilal yg tauw...so mcm nak tauw la kat mn kdai PARAM ne kan...rupenye PARAM shortform utk PASAR RAMADHAN....mampusshh aku kene gelak dgn si Sarah,kentot busuk betol mber sorang ne...gagagagaga...nampak sangat aku xtauw kisah luar skrg ne...gagagagagaga.....tp naseb aku bertanye,kalu x sesat pengetahuan la aku sampai bebile. Ingatkan PARAM tu sebuah kedai yg sangat FEMES kueh mueh nye...gagagagagaga HAMPEHHHHH

No comments:

Related Posts with Thumbnails