Tuesday, August 17, 2010

Terbang ke LONDON

Ya Allah.Syukur Alhamdulillah.
Heheh...aku plak yg ter overxcited biler dapat tauw brite baek ne.
Abang aku kol pagi tu kestauw betapa penatnya dia n family g
photoshoot untuk "Pemenang Hadiah Utama Dumex-Dugro" yg menawarkan hadiah lumayan berjumlah RM 50,000. Tapi abang aku cakap tidaklah
dapat cash sebanyak tu tapi dapat cash sket n dapat TERBANG KE LONDON...huurreeeyyy hiipppiieee...

Tahniah Abang Fauzy n family.
Dan aku membuat kesimpulan bahawa kemenangan ini adalah REZEKI dari
DIA sedangkan ada cerita disebalik kemenangan dalam peraduan ini.
Kena ingat tau REZEKI masing2.Hehe...apapung aku tumpang hepi,siapa
sangke kan...



Tarikh 7hb Ogos 2010, Harian Metro akhirnya publish la gambar abang aku sekeluarga...wow...nampak laen sangat...heheh...Yang penting jumlah RM 50,000.00 tu...WOW WOW WOW...Kita nantikan hari yang bakal tiba untuk TERBANG KE LONDON itu.heheh...
Jadi skrg bule lah belek2 kalendar,tgk bile mau TERBANG KE LONDON...
Dan jgn lupe bwk ole2 untuk org cni tau...aggagagaaga

Dan, jap nak berkhayal...kalaulah aku yang dapat,berpeluang camne...WOW WOW WOW...hebatnyer aku rase...heeeee....

No comments:

Related Posts with Thumbnails