Tuesday, August 24, 2010

Mood : Lagenda Budak Setan

Aku ne mmg peminat novel Lagenda Budak Setan.
Memandangkan aku teramat amat FRUST dengan filemnyer, aku try nak folo drama nye pula di Astro Prima. Kot2 la director nye ingin memperbaiki lagi mengikot cerita asal nyer....kalu same jugerkkk adei peminat2 novel ini pasti akan kecewa skalik lagik.

Episod malam ne, aku tertarik dengan babak Ayu cube "mereke" cerite yang dia sudah terlanjor dengan kekasih lame nyer dan Kasyah menerima dengan seikhlas hati walaupung pd awalnye, dia agak terkedu.

Jadi aku terfikir, benarkah seorang lelaki boleh menerima seandainya ianya benar2 terjadi di alam realiti? Sebab bg aku sendiri, seorang perempuan...kalu aku tauw lelaki tu da penah terlanjor dengan sengaje nyer sbb dia mmg kaki men pepuan...emm amek masa jugak aku utk menerima hakikat itu.

Aku buleh memafkannyer tetapi untuk melupakan kisah silam tu, biarlah masa saje yang menentukan utk aku belajar menerima. Ugh...emosi sungguh...agagagga...

Atau lelaki/perempuan same sija cuma ikot bagaimana seseorang itu mengemudi perasaannyer sendiri?
Entah...

Tapi yg telah terjadi tetap terjadi kan....
Kite tokleh patah belakang, kne trus ke depan...jadinyer betollah penerimaan Kasyah tu eh...
Nobody perfect yeyhhhh.....aggagagaga

No comments:

Related Posts with Thumbnails