Tuesday, August 24, 2010

Ramadhan ke-13

23hb Ogos 2010

Yeyhsss...pagi tadi xberkesempatan nak upload pix menu semalam.
Semalam Umi coti, jadi Umi amek turn memasak. heee...
Banyak Umi masak sbb si "antu makan" balik cni nak berbuke same...heee...

dieR sampai lambat...aku da riso,kot2 ujan lebat ke kat sana. Sambil tgu dieR sampai aku watkan soya cincau spt yang dijanjikan..heee
Ayah pung xbalik lagi, g repair "kete baru" nyer....heee
Umi da siapkan sume...pastu turn aku plak siapkan "roti kasih sayang" (resipi HomeSweetHome) tu...
Pix "roti kasih sayang" yang da siap xsempat nak capture sbb masa da siap ngam2 waktu berbuke pose...heee
dieR sampai jek trus bukak tudung saji,tgk menulah tu...agagagag..hampehs tol. Yang penting air soya cincau sejuk dieR da siap.

Menu lain yang Umi sediakan ;
Tauw x Ayam Sambal ne PEDAS GILERRR...tp dieR makan cam xpedas jek...ayah,umi,aku tertipu jek tgk dieR makan. Tapi dieR memang kuat pedas pung. Biarkan je dieR makan, berselere bukan maen...heeee
Ne nama nyer Cendawan Masak Lemak Cili Api....sodap + pedas jugerk!!!
Sotong Goreng Tepong yg besh....sodaplah Umi...Yumm Yummmieee~
Aku tersangat lah sukerrr Bubor Lambok yg Umi masak ne, same giler dgn arwah mama masak....Ughhh Rinduuu~

Crete Tambahan
....Special Nite....

Permintaan aku yang sekian lame akhirnyer dieR tunaikan!!! Waaahhhh maceh sayang....heee....jalan terus, kanan,terus...opsss signal dieR xberfungsi rupenye...adushh ne yg aku riso dieR balik memalam ne...adeiii...opss sambung balik...jalan terus agik...selekoh kanan agik....terusss da sampaiii....Yahooo~ beshnye angin malam tu...sejok.....Macehhh syg...

No comments:

Related Posts with Thumbnails